Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja se nanašajo na prodajo preko interneta (spletne trgovine) na spletni strani https://mimiporcelan.si in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) ter ostale veljavne zakonodaje za področje spletnega in elektronskega poslovanja.

Lastnik in upravljalec spletne strani je podjetje MIMI3, trgovina in posredništvo, d.o.o.,  Ulica heroja Tomšiča 9A, 2000 Maribor,  in Vam preko elektronske prodaje nudi vrhunski porcelan in druge izdelke domačih in tujih proizvajalcev. Uporaba storitve elektronskega naročila v spletni trgovini mimiporcelan.si je brezplačna, registracija uporabnika pa je pogoj za spletni nakup oz. oddajo naročila.

Splošni pogoji

Kupec je lahko fizična oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem odstavku veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Dostopnost informacij (povzetek)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene

Cene so predstavljene kot spletne cene.

  • Vse cene so v EUR.
  • Vse cene vsebujejo DDV.
  • Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

Vsak registriran uporabnik v spletni trgovini mimiporcelan.si pridobi uporabniško ime in geslo za dostop do svojega računa (svojih kontaktnih podatkov) ter arhiva naročil. Uporabniško ime je enako naslovu njegove elektronske pošte, geslo pa si izbere sam ob registraciji. Geslo je tajno in znano le uporabniku, le ta pa ga je dolžan čuvati in mu ga ni dovoljeno posredovati drugim osebam. Poleg uporabniškega imena in gesla je ob registraciji potrebno navesti tudi pravilne in resnične kontaktne podatke: ime in priimek, naslov ter telefonsko številko. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Nakup v spletni trgovini mimiporcelan.si poteka na sledeč način:

Izdelki v spletni trgovini so razvrščeni po kategorijah. Če uporabnik ne ve, kje naj bi se izdelek nahajal, ga lahko poišče z iskalnikom, kjer v polje »išči« vpiše ključno besedo. Vsi izdelki imajo kar seda obširen in podroben opis, običajno pa tudi povezavo do spletne strani proizvajalca.

Izdelek, ki ga uporabnik želi kupiti, mora najprej dodati v košarico. V košarico je možno dodati poljubno število različnih ali enakih izdelkov.

Ko se uporabnik prepriča, da ima vse želene izdelke v košarici in želi izvršiti nakup, mora najprej oddati naročilo. Pogoj za oddajo naročila je, da je uporabnik registriran. V kolikor le-ta še ni, lahko svoje podatke za registracijo odda istočasno z oddajo naročila.

Pri oddaji naročila mora kupec navesti naslov za dostavo ter izbrati način dostave. Blago dostavljamo brezplačno za naročila nad 300 EUR. Poslužujemo se dostave po pošti. V naslednjih primerih je naslednja cena:

  • ob nakupu do 30 EUR, je cena poštnine 3,90 EUR
  • ob nakupu od 31 do 100 EUR, je cena poštnine 5,90 EUR
  • ob nakupu od 101 do 300 EUR, je poštnina 7,90 EUR.

Če imate kakršnekoli zahteve, želje ali vprašanja, nam to prosim zabeležite pod opombo.

Če gre za nakup, kjer je kupec podjetje, potem prosim navedite tudi točne podatke o podjetju. Ti so nujno potrebni, da Vam lahko izstavimo račun v skladu z zakonodajo.

Ko vse te podatke izpolnite in jih potrdite, se Vam na ekranu izpiše povzetek celotnega naročila. Na njem je zabeležen način dostave, način plačila, naslov za dostavo in naslov za izdajo računa. Spodaj je še seznam vseh izbranih izdelkov ter znesek za plačilo. Če ste napisali kakšno opombo, je tudi ta zabeležena pod seznamom izdelkov. Če je naročilo manjše od 50 EUR zaračunavamo še stroške administracije in pakiranja v višini 3,00 EUR. Naročilo dokončno oddate tako, da se strinjate s (temi) prodajnimi pogoji in ga še enkrat potrdite.

Na svoj elektronski naslov boste takoj prejeli obvestilo o sprejetem naročilu, skupaj z vsemi podatki, ki ste jih navedli, ko ste naročilo oddali. Na tem naročilu bo tudi naveden status naročila. Status naročila je lahko:

“V čakalni vrsti”
To pomeni, da smo vaše naročilo sprejeli in zabeležili v bazo naročil.

“Čakamo na plačilo”
Ponudnik je naročilo grobo pregledal in Vas pozval za potrditev naročila oz. za plačilo po ponudbi. Hkrati z obvestilom o spremembi statusa naročila Vam je poslan tudi izpolnjen plačilni nalog, katerega lahko poravnate preko e-bančništva ali pa plačilo izvedete na katerikoli banki ali pošti. Veljavnost ponudbe oz. rok za plačilo (potrditev) naročila je 3 dni od dneva oddaje naročila!

“V obdelavi”
Ponudnik v tej fazi naročilo še enkrat podrobno pregleda in preveri dobavljivost naročenih izdelkov. Pri tem postopku lahko ponudnik naročene izdelke potrdi ali zavrne. Naročilo se zavrne, če ni oddano skladno s pravili nakupa ali pa je izdelek nedobavljiv pod napisanimi pogoji. To pravico si pridružujemo na osnovi dejstva, da smo pogodbeni prodajalec in da vedno ne uspemo pravočasno uskladiti podatkov s poslovnimi partnerji. V primeru, da izdelek ni dobavljiv pod napisanimi pogoji, se stranki (naročniku) vrne vplačana kupnina v celoti. Za preverjanje verodostojnosti podatkov in točnosti dobave lahko ponudnik ali njegov pogodbeni partner pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

“Poslano”
Ponudnik po elektronski pošti obvesti kupca o predvidenem roku oz. času dostave. Manjše pošiljke so običajno dostavljene po pošti (POŠTA Slovenije d.o.o.), večje pa s kamionom preko pogodbenih prevozov. Pri dostavi večjih pošiljk praviloma uro pred dostavo pogodbeni prevoznik kontaktira s stranko na telefonsko številko, ki je navedena na naročilu.

“Zaključeno”
Naročilo je zaključeno, ko kupec prejme blago in ima do ponudnika poravnane vse obveznosti.

“Reklamacija”
Naročilo ima status reklamacija, kadar pride do zapletov pri dobavi, dostavi ali obdelavi podatkov.
V tem primeru lahko mimiporcelan.si ali pogodbeniki kontaktirajo s kupcem preko e-pošte ali kontaktne telefonske številke navedene ob oddaji naročila.

“Preklicano”
Naročilo je preklicano, če kupec v dogovorjenem roku ne izpolni obveznosti iz naročila do ponudnika ali če odstopi od naročila.Vedno, ko se status naročila  spremeni, prejmete obvestilo na svoj elektronski naslov.
Status naročila lahko spremljate tudi v arhivu naročil v svojem uporabniškem računu spletne trgovine mimiporcelan.si

Ko je naročilo zaključeno, takrat trgovec po pošti pošlje kupcu originalni račun, skupaj z garancijskimi listi in navodili, v kolikor le-ti niso bili dostavljeni ob prevzemu blaga.

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so kupcu na voljo naslednji tehnični koraki:

  • prijava v Spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je kupec že predhodno oblikoval uporabniški račun;
  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v Spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelkov za nakup v nakupovalni košarici;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
  • izbor načina dostave izdelka;
  • izbor načina plačila;
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je kupcu preko grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).

Pred potrditvijo naročila je kupcu prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način plačila ter
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

Kupoprodajna pogodba

Ponudnik kupcu, ki kupi izdelek iz Spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu do vrednosti nakupa 200€,
  • z vnaprejšnim nakazilom kupnine na transakcijski račun ponudnika po izdelani ponudbi oz. predračunu (e-banka, položnica, ipd.).

V primeru naročila nad 5.000,00 EUR se naročilo vedno plača vnaprej z nakazilom na TRR ponudnika.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).Čas dostave:

  • v primeru, da je blago na zalogi, je čas dobave do 3 delovnih dni
  • v primeru, da ni na zalogi, javimo točen podatek dostave v 3 delovnih dneh

Obveze kupca
Kupec se obvezuje, da:

  • bo skrbel za zaščito svojega uporabniškega imena in gesla,
    • bo prevzel naročeno blago,
    • bo ob prevzemu preveril verodostojnost blaga,
    • bo plačal blago na izbrani način,
    • ne bo nakupoval v imenu tretje osebe in
    • ne bo zlorabljal pravice do vračila blaga.

Obveze trgovca
Trgovec se obvezuje, da bo:

  • skrbel za varnost osebnih podatkov v skladu z zakonodajo,
    • poskušal kar najbolje predstaviti  (z besedo in sliko) vsak izdelek v spletni ponudbi,
    • jasno navedel ceno vsakega izdelka in se trudil redno ažurirati cene,
    • omogočil dostavo naročenih izdelkov v razumnem roku,
    • omogočal kupcu komunikacijo po elektronski pošti ali preko telefona,
    • predstavil kupcu možnosti vračila blaga oziroma postopek reklamacije poškodovanega blaga.

.

Preklic naročila, vračilo blaga, odstop od nakupa

Odstop od pogodbe

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (e-naslov: [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Kupec mora artikel vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR kupca ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva kupec, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne kupcu.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko ponudnik kupcu ponudi odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določi ponudnik ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca na elektronsko pošto. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tu:

Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za enega izmed izdelkov, ki so tvorili komplet, lahko zanj ponudnik zahteva vračilo kupnine. Kupec lahko vrne enega ali več izdelkov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za izdelek iz kompleta kupec dobi na TRR vrnjen znesek ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva, v višini vplačanih sredstev za dotični izdelek, ki ga vrača.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato ponudnik omogoča (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. V nadaljevanju kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • če izdelek vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte izdelek na vpogled referentu,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek kupec lahko odpre, pregleda in če mu ne ustreza, ali pa so bila njegova pričakovanja drugačna, kupec lahko odstopi od nakupa.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja MIMI3, trgovina in posredništvo, d.o.o., z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Stvarna napaka

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu:

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Stvarna napaka je kadar:

  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Prodajalec pisno odgovoril kupcu na zahtevo najpozneje v roku 8 dni od prejema, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnosti pri opravljeni storitvi sporen.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje podatkov
V spletni trgovini mimiporcelan.si se zavezujemo k trajnemu varovanju uporabnikovih osebnih podatkov. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri vpisu v spletno trgovino (registraciji), bodo uporabljeni le za lastne potrebe pri izdelavi in pošiljanju ponudb, računov, informativnega gradiva in za ostalo potrebno komunikacijo ter se v nobenem primeru ne bodo uporabili v druge namene oziroma ne bodo posredovani tretji osebi. K temu nas zavezuje zakon o zaščiti osebnih podatkov.

Za varnost svojih podatkov je odgovoren tudi uporabnik, ki mora skrbeti, da njegovih podatkov za dostop do spletne trgovine, ne pridobi tretja oseba.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na www.mimiporcelan.si . Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Reševanje sporov

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko poveže s ponudnikom  telefonsko na 00386/2 25 00 616 ali po elektronski pošti na [email protected]. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi MIMI3, trgovina in posredništvo, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

MIMI3, trgovina in posredništvo, d.o.o.,  ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.