Zakaj moramo imeti doma vsaj en vrhunski kvaliteten jedilni servis?

zapisano v: Aktualno, Moj pogled 0
You need to add a widget, row, or prebuilt layout before you’ll see anything here. 🙂

 

Če bi bili vsaj v prejšnjem stoletju, si tega vprašanja sploh ne bi zastavljali in ne nanj odgovarjali, ker je bilo vsem ljudem jasno kakšen status prinaša vrhunski (dober) jedilni servis, ne glede na status ljudi. Prav tako kot je pomembno kakšen je naš dom, pohištvo, lestenci in ostala oprema v Našem domu.

Zakaj moramo imeti doma vsaj en vrhunski kvaliteten jedilni servis?
Zakaj moramo imeti doma vsaj en vrhunski kvaliteten jedilni servis?

Že od nekdaj velja, da si vsak pač ne more vsega privoščit! Oziroma, da smo bili ljudje skozi zgodovino razdeljeni na različne razrede glede na finančni status oziroma družbeni status in glede nato v kateri družini si bil rojen.

Danes pa v naši državi mislijo, da dosežejo nek status če si kupijo določeno znamko avtomobila ( npr. BMW, Audi ali Mercedes)…. In da ne pozabim dodati, da je tudi zelo pomembno katero blagovno znamko oblačil imaš na sebi…

Ljudje so šli tako daleč, da se otroci že v osnovni šoli “grupirajo” glede na znamke oblačil in kakšno znamko avtomobila vozijo njihovi starši.

V srednji šoli punce ne nosijo več šolskih nahrbtnikov, ampak ženske torbice vrhunskih blagovnih znamk.  In zelo pomembno je, katere blagovne znamke oblačil imajo na sebi.

Le kje je čas brezskrbnega otroštva in odraščanja?

Ampak da se razumemo, zelo lepo je, da se dekleta in ženske lepo oblečejo in uredijo.

 

Vrnimo se k jedilnim servisom. Ali je to tudi modna muha?

Jedilni servis Rosenthal Zauberflote

Najprej naj napišem, da imamo na tržišču jedilne servise, ki se proizvajajo že več kot sto let.

Če potegnem vzporednico, si predstavljate, da ženske nosimo obleke, ki se že več kot 100 let proizvajajo po istem kroju? In moški hodijo v oblekah kot pred sto leti?

Mislim, da ne bi našli veliko ljudi, ki bi to kupili in na drugi strani proizvajalce, ki bi to proizvajali. In še to, to ni trajnostna naložba. Si predstavljate, da par generacij moških v družini nosi isto obleko?? Pa čeprav bi jo nosili samo ob nedeljah k maši.

 

Tudi pri jedilnih servisih obstajajo modni trendi. Vsako leto so izdaje posameznih kolekcij v modnih barvah. Obstajajo tudi trenutni izgled, oblike, ipd.. Če si želite biti na tekočem, kakšne so modne smernice v “porcelanskem ” svetu, nas spremljajte…

 

 

Zakaj kupiti vrhunski jedilni servis? Zakaj moramo imeti doma vsaj en vrhunski kvaliteten jedilni servis?

Jedilni servisi Raynaud
Jedilni servisi Raynaud
  1. Investicija v vrhunski jedilni servis je naložba!
  2. In hkrati je naš statusni simbol! Vedno bolj je pomembno, da izbiramo koga povabimo v naš dom, kajti to je zaupanje v ljudi, ki jim dovolimo vpogled v naš dom. Našo matično celico, ki je pokazatelj kdo smo.

Poleg tega, da je dober jedilni servis statusni pokazatelj in je dobra investicija je odraz nas, kakšno kulturo prehranjevanja imamo, kako znamo ceniti vrhunske kose in naše trenutke življenja

3. Trajnost

4. Vsakodnevni užitek

5. Kvaliteta življenja 

 

Vsi starši pravijo, da imajo svoje otroke najrajši. Ali ste pripravljeni investirati v vrhunski družinski porcelan, jedilni pribor in s tem v njihovo lepo namizno kulturo?

Se znajo obnašati pri mizi?

Kje so njihove noge in roke med obrokom?

Znajo pravilno uporabljati pribor?

Kako se servira različen jedilni pribor na mizo?

Poznajo različne krožnike in njihov namen?

Poznajo kaj je to jušnik? Omačnica?

Film Čedno dekle – se spomnite tega filma ?

 

Če bi starši tukaj dobro opravili nalogo, bi bilo več tudi primernega obnašanja in zadržanosti pri besednih dvobojih. Marsikomu bi bila prihranjena zadrega če bi se poročil v družino z boljšim statusom. In da ne pozabim denar ne kupi kulture in obnašanja! To se nauči in vzgoji!

Si predstavljate samostojnega podjetnika, ki bi rad prodal svoje izdelke v tujino in gre na poslovni razgovor v tujino. Vse je lepo in celo super dokler ne gredo na poslovno kosilo. Ko le-ta vzame ” Dunajski šnicl” v roko in je krompir z žlico???

 

Status in bogastvo??

 

Danes je zelo moderno, da poleg dobrega avta in oblačil imate lepo hišo na “zunaj” in da živite v elitnih blokih. Ko pa se odprejo vrata Vašega doma, pa se ponavadi vidi revščina nizkocenovnih izdelkov od pohištva, lestencev, opreme in da o krožnikih sploh ne govorim. Tukaj sta zdaj dva odgovora:

  1. Vse imajo na “lizing” in v bistvu životarijo, da vzdržujejo svoj “na zunaj lep” status
  2. Ne znajo kvalitetno živeti

In če se vrnem nazaj k jedilnemu servisu v Vaših domovih.

Imela sem že možnost parkrat videti pri naših milijonarjih , ki imajo res denar, da imajo doma jedilni servis iz Špara oziroma Mercatorja “na pike”. In da ne govorimo o tem, da velika večina premožnih Slovencev misli, da je jedilni servis iz Ikee status in da so ga kupili po dobri ceni. Potem pač nimajo pojma o ničemer!

 

Jedilni servis – ženski nakit – moške ure – Kaj imajo skupnega?

Status našega življenja in naš stil!

Za vse velja isto načelo:

  1. ko pogledaš kakšen jedilni servis uporabljajo ljudje, vidiš njihov status in njihovo kulturo prehranjevanja
  2. ko pogledaš ženski nakit, se takoj vidi status določene ženske
  3. ko pogledaš moškim na roko, vidiš, koliko veljajo…..

 

Druga stran – skromnost, urejenost in spoštovanje tradicije

 

Že velikokrat v mojem življenju sem imela čast obiskati skromne domove, ki pa so bili skrbno urejeni, polni domačnosti, ljubezni, medsebojnega spoštovanja ter do njihove tradicije. 

Kako lepo je, ko ljudje spoštujejo svoje starše, stare starše ter druge svoje sorodnike! Se medsebojno podpirajo v težkih življenjskih preizkušnjah….

To je res lepo in to je največ vredno! Imeti ob sebi nekoga, ki te spoštuje, ceni in ima rad v vseh trenutkih življenja!

V tej samo ” navidez ” skromnih domovih cenijo tudi njihovo tradicijo in družinsko dediščino. Eden izmed družinskih “zakladov” je tudi njihov jedilni servis, ki ga dajo na mizo ob vseh največjih praznikih.

In prav takšna dejanja praznike naredijo še bolj slavnostna in nepozabna!

 

Imejte se radi in lepo bodite do naslednjič,

 

Vaša Mimi